خلاصه‌ی مسابقه‌ی مناظره بین تیم های نگاه تازه و شهید مصطفی احمدی روشن/چکیده+نتیجه

 چکیده‌ی مباحث تیم نگاه تازه از دانشگاه فردوسی مشهد

در این برنامه، ابتدا تلاش خواهیم نمود، درک خود را از موضوع مناظره به روشنی و به‌طور کاملاً شفاف بیان کنیم و سپس ثابت خواهیم کرد که منظور از کارآمدی برنامه 90، تأثیر  آن بر ارتقای بالقوه‌ی فوتبال ایران است. برای اثبات این مدعا خواهیم گفت که، هر رسانه‌ای که یک‌سری کیفیت عمومی را داشته باشد، رسانه‌ی کارآمدی است. در گام بعدی به بیان این کیفیات و تطبیق آنها بر برنامه 90 خواهیم پرداخت و با توجه به شاهد مثال‌هایی، نشان خواهیم داد که این برنامه واجد این کیفیات است لذا نتیجتاً برنامه‌ای کارآمد است و اگر فوتبال ایران در شرایط فعلی دارای ضعف‌هایی است، این مسأله به برنامه 90 برنمی‌گردد و تحت تأثیر موانع دیگری، چنین اوضاعی بر آن حاکم است.

منابع: رسانه‌ها و بازنمایی، تألیف سید محمد مهدی‌زاده – خبرگزاری خبر آنلاین و آفتاب

چکیده‌ی تیم شهید مصطفی احمدی روشن از دانشگاه پیام نور ایلام

تعریف واژه‌ها – دکتر حسین آقانیا (استاد حقوق دانشگاه تهران): هدف از تأسیس برنامه و چه اهدافی در تأسیس این برنامه بوده است؟ آیا هدف این بوده که در طی چند بخش برنامه مردم، سرگرم باشند یا اینکه فوتبال را تحلیل کنند؟ مشکل این است که استراتژی برای انجام کارهایش ندارد – مثال تماس و دعوت مسئولین و به چالش کشیدن آنها و جدایی از اصل تعامل – سخنی از آقای محمدصادق درودگر از مدیران باشگاه ملوان: خالی بودن یک نقد کاملاً علمی با استفاده از اساتید دانشگه و کارشناسان محبوب در این زمینه، پرداختنی بسیار به معضلات و کم‌پرداختن به موارد مثبت از نقاط ضعف برنامه است.

 تیم برنده: نگاه تازه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − ده =