دومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی برگزیدگان خود را شناخت

    

مسابقات ملی مناظره دانشجویی که توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با حضور 28 تیم از دانشگاه های سراسر کشور از روز 5 اسفند آغاز شده بود طی مراسمی با حضور  یادگاری؛ رئیس جهاد دانشگاهی به کار خود پایان داد.

در آغاز مراسم فرید زاده رئیس سازمان دانشجویان در سخنان کوتاهی گفت: به نوبه خود به عنوان یکی از نهادهای متولی فرهنگ این مرز و بوم از این بابت که با تأخیر ده ساله در پی تحقق خواسته‌های رهبری معظم انقلاب هستیم شرمنده‌ایم.

او اظهار امیدواری کرد که نهاد های اصلی و مسئول به تأسی از جهاد دانشگاهی با درک صحیح از فضای اجتماعی کشور و فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی در تنومند شدن و بارور شدن این نهال کوچک همت گمارند.

فریدزاده همچنین از برگزاری سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با حضور ۴۰ تیم در سال آینده خبر داد.

 یادگاری نیز طی سخنرانی با اشاره به پایه‌گذاری بحث ادبیات مناظره توسط مقام معظم رهبری، اظهار امیدواری کرد که ادبیات مناظره بتواند آینده ای روشن در مباحث علمی و دینی برای ما ایجاد کند و با نقد و بررسی لازم مشکلات جامعه را به نحو مطلوبی رفع نماید.

در پایان مراسم با اهدای جوایز و لوح تقدیر از گروه های برتر تقدیر شد، و نشان خواجه نصیرالدین طوسی به گروه اول اهداشد.

تیم های دانشگاه علامه طباطبایی، تیم دادبان از دانشگاه شهید بهشتی، تیم انجمن علمی ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و تیم دانشکده حقوق دانشگاه تهران به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

همچنین تیم فارابی از دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات برگزیده شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − شش =