خلاصه‌ی مسابقه مناظره بین تیم‌های دانشگاه علامه و دانشکده حقوق/چکیده+نتیجه

چکیده‌ی مباحث تیم دانشکده حقوق

امروزه جوامع انسانی در حال گذار به جوامعی هستند که دانش ارزش بسیاری دارد و نقش دانشگاه‌ها و دانشجویان به‌عنوان نیروهای اصلی آن در پژوهش قابل انکار نیست. اما مفهوم پیشرفت و معیار ارزیابی آن براساس معیارهای کمی صرف گویای تام حقیقت نیست. چه بسا برخی از پیشرفت حاصل از مفهوم کیفی آموزش ارائه شده است. معیارهای کیفی در خصوص پذیرش دانشجویان به مقاطع آموزش عالی نمی‌تواند موجب ارتقاء پیشرفت علمی باشد. از طرف دیگر در برخی جوامع به جای آنکه تعداد دانشجویان آموزش عالی افزایش پیدا کند ارتقاء کیفی روحیه‌ی علمی ناشی از سیاست‌ها، اقتصاد و بازخورد اجتماع بوده است در نهایت اینکه می‌توان گفت در بررسی ارزیابی دانشگاه‌ها افزایش تعداد دانشجویان تنها رکن در ارزیابی پیشرفت علمی نمی‌باشد.

منابع:

1. ویکی پدیا

2. نقشه‌ی علمی جامع کشور

3. پیش‌نویس میعارها و رتبه‌بندی دانشگاه علوم پزشکی

4. قانون پنجم برنامه توسعه

چکیده‌ی مباحث تیم دانشگاه علامه

چکیده را تحویل دبیرخانه نداده اند.

تیم برنده:دانشکده حقوق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 2 =