دلپسند خبرداد: رقابت 38 تیم مناظره کننده دانشجویی در هرمزگان

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: تبلیغات ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان هرمزگان  ازآذرماه  95 شروع شد و با ثبت نام  دانشجویان دانشگاه ها و مراگز آموزش عالی استان در دی ماه به پایان رسید.
 به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، محمد دلپسند در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در سال 91 و در دانشگاه‌های استان تهران برگزار شد و دور دوم و سوم این مسابقات در سطح کشور برگزار شد و تفاوت دور چهارم و پنجم مسابقات  با سایر دوره‌ها در این بود که با تنوع بیشتر و به صورت استانی، منطقه‌ای و کشوری با حضور 440 تیم از سراسر کشور برگزار شد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان تصریح کرد: پنجمین دور مسابقات اولین تجربه حضور دانشجویان استان هرمزگان در مناظرات را داشتیم و در برگزاری مسابقات، رتبه برگزیده کشوری را کسب کردیم.
دلپسند همچنین با اشاره به اینکه در دور پنجم مسابقات 14 تیم دانشجویی از استان هرمزگان در مناظرات شرکت کرده بودند، افزود: ششمین دوره مسابقات با استقبال دانشجویان و مراکز آموزش عالی رو برو شده  و تا کنون حضور 38 تیم  از دانشگاههای سطح استان قطعی شده است که دور اول مسابقات آنها در روزهای دوم الی چهارم اسفند ماه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: 9 تیم از دانشگاه هرمزگان، 8 تیم از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 7 تیم از دانشگاه مذاهب اسلامی  شعبه بندرعباس، 7 تیم از دانشگاه پیام نور بندرعباس،3 تیم از دانشگاه فرهنگیان بندرعباس، 2 تیم از دانشگاه امیر کبیر بندرعباس، یک تیم از دانشگاه پیام نور بندر خمیر، یک تیم از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس در مسابقات امسال حضور دارند.
دلپسند عنوان کرد: کارگاه آموزشی مسابقات در تاریخ 25 بهمن ماه با حضور تیم های شرکت کننده و سخنرانی دکتر زارعی استاد فلسفه و منطق و سخنرانی آقای خسروی استاد فن بیان در سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 2 =